Waarom moet ik opnieuw inloggen in de app van Klasbord Ouderapp?

Na verloop van tijd kan het zijn dat Klasbord Ouderapp je vraagt om opnieuw in te loggen. Lastig als je even niet meer precies weet wat je inloggegevens zijn maar uit veiligheidsoverwegingen wel een verstandige keuze. Zo zorgen we er namelijk voor dat gebruikers niet oneindig ingelogd blijven terwijl zij de app niet meer gebruiken. Ieder ingelogd toestel vormt immers een toegangsweg tot de gegevens die in Klasbord staan opgeslagen. Door het aantal toegangswegen regelmatig op te schonen, voorkomen we eventuele problemen.

Inloggen

Om in te kunnen loggen op Klasbord Ouderapp heb de volgende gegevens nodig:

  • School/organisatie code
  • Gebruikersnaam
  • Wachtwoord

Wanneer je één van deze gegevens niet meer weet, kun je die via de app gemakkelijk opvragen.

Organisatiecode of wachtwoord vergeten

Ben je de organisatiecode vergeten? Klik dan op  Organisatiecode vergeten. Je kunt je e-mailadres invullen. Vervolgens wordt er op zoek gegaan naar de school of scholen waar jij een account hebt. Je ontvangt een e-mail met de schoolcode(s). Heb je binnen enkele minuten nog geen mail ontvangen? Probeer het dan opnieuw.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Je kunt je e-mailadres en de schoolcode invullen. Je ontvangt dan een e-mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Ook hier geldt: binnen een paar minuten nog geen mail ontvangen? Probeer het dan opnieuw.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.