Een probleem melden

Wanneer je problemen ervaart met het gebruik van Klasbord Ouderapp is dat natuurlijk heel vervelend. Want wat kan er aan de hand zijn? Misschien staat er een instelling op je telefoon verkeerd waarvan je zelf niet weet dat deze bestaat. Het kan natuurlijk ook dat er een klein foutje in de app zit. Onze medewerkers van de servicedesk staan voor je klaar om je verder te helpen.

Je kan als ouder zelf een melding maken in de app. Onze servicedeskmedewerkers zullen vervolgens contact met je opnemen om samen het probleem te verhelpen. Je kan als volgt een melding doen.

  • Open Klasbord Ouderapp.
  • Klik op het menu-icoon
  • Kies in het menu voor Ondersteuning.
  • Kies nu voor Probleem melden.
  • Vul in wat het probleem is, voeg wanneer mogelijk ook een screenshot toe. Met de verzenden knop stuur je de melding naar onze servicedesk.

Er zijn een aantal dingen waarmee onze medewerkers je niet kunnen helpen. Heb je een extra koppelcode nodig of is je koppelcode verlopen, neem dan altijd contact op met de school.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.