Ik zie geen tijdlijn meer, behalve mijn account, mijn instellingen en contact

Vervelend dat je geen tijdlijn meer ziet. Gelukkig zijn er een aantal stappen die je kunt volgen om dit op te lossen!

App bijwerken 

In de laatste versie van de mobiele app zijn de technische problemen verholpen. Je kunt de app updaten via de App Store (Apple) of Google Play Store (Android).

Opnieuw aanmelden in de app

Na het installeren van de nieuwe versie van de app kan het zo zijn dat niet alle menu-items getoond worden. Dit probleem kun je verhelpen door jezelf opnieuw aan te melden in de mobiele app:
  1. Open de app.
  2. Klik op het menu (de drie streepjes linksboven).
  3. Klik op Mijn Account. 
  4. Klik op de prullenbak om je af te melden en kies vervolgens Ja.
  5. Log opnieuw in. Vul je schoolcode in (bijv. dewegwijzer) en daarna je gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord.
Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.